3 godzin(y) temu
Basia Bulat - Oh My Darling (2007) [FLAC]
![[Obrazek: h4lx3j8w8qmj.jpg]](https://i.ibb.co/0RsBxkMD/h4lx3j8w8qmj.jpg)
INFO
Artist: Basia Bulat
Album: Oh My Darling
Year: 2007
Genre: Pop, Indie Pop, Indie Folk
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 38:10
Size: 241 MB
TRACKLIST
01. Before I Knew (01:12)
02. I Was a Daughter (02:54)
03. Little Waltz (02:52)
04. December (02:49)
05. Snakes and Ladders (03:09)
06. Oh My Darling (01:23)
07. In the Night (02:57)
08. Little One (03:18)
09. Why Can't It Be Mine (03:29)
10. The Pilgriming Vinr (04:36)
11. La-Da-Da (03:18)
12. Birds of Paradise (04:08)
13. A Secret (02:05)
DODATKOWE INFO
DOWNLOAD
![[Obrazek: h4lx3j8w8qmj.jpg]](https://i.ibb.co/0RsBxkMD/h4lx3j8w8qmj.jpg)
INFO
Artist: Basia Bulat
Album: Oh My Darling
Year: 2007
Genre: Pop, Indie Pop, Indie Folk
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 38:10
Size: 241 MB
TRACKLIST
01. Before I Knew (01:12)
02. I Was a Daughter (02:54)
03. Little Waltz (02:52)
04. December (02:49)
05. Snakes and Ladders (03:09)
06. Oh My Darling (01:23)
07. In the Night (02:57)
08. Little One (03:18)
09. Why Can't It Be Mine (03:29)
10. The Pilgriming Vinr (04:36)
11. La-Da-Da (03:18)
12. Birds of Paradise (04:08)
13. A Secret (02:05)
DODATKOWE INFO
Cytat:Do kompresowania plików używany jest WinRAR 6
Starsze wersje mogą pokazywać błąd przy rozpakowywaniu.
DOWNLOAD
Kod:
https://TwojPlik.to/J0TEFH-B8BSQJ-K3STLC-SH3ZTH/
https://pobieraj.to/o6ioeo-rltopt-k64ehp-yiackp/
https://uploady.io/pa840fivf4a1
https://clicknupload.click/v2lp292akua3
https://wrzuta.net/file/RPNVCCY9PAS2CT2M80CN
