3 godzin(y) temu
Aga Zaryan - My Lullaby (2010) [FLAC]
![[Obrazek: i7ec01la6nal.jpg]](https://i.ibb.co/qMxGT9zN/i7ec01la6nal.jpg)
INFO
Artist: Aga Zaryan
Album: My Lullaby
Year: 2010
Genre: Vocal Jazz
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 50:18
Size: 315 MB
TRACKLIST
01. Looking Walking Being (Radio Edit) (03:07)
02. Looking Walking Being (05:13)
03. Looking Walking Being (Radio Edit) (02:53)
04. Looking Walking Being (05:17)
05. You and the Night and the Music (05:09)
06. I Put a Spell on You (03:37)
07. Never Said (Chan's Song) / Trust Me (11:57)
08. Still We Dream (Ugly Beauty) (04:41)
09. I Hear Music (03:46)
10. Polka Dots and Moonbeams (04:38)
DODATKOWE INFO
DOWNLOAD
![[Obrazek: i7ec01la6nal.jpg]](https://i.ibb.co/qMxGT9zN/i7ec01la6nal.jpg)
INFO
Artist: Aga Zaryan
Album: My Lullaby
Year: 2010
Genre: Vocal Jazz
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 50:18
Size: 315 MB
TRACKLIST
01. Looking Walking Being (Radio Edit) (03:07)
02. Looking Walking Being (05:13)
03. Looking Walking Being (Radio Edit) (02:53)
04. Looking Walking Being (05:17)
05. You and the Night and the Music (05:09)
06. I Put a Spell on You (03:37)
07. Never Said (Chan's Song) / Trust Me (11:57)
08. Still We Dream (Ugly Beauty) (04:41)
09. I Hear Music (03:46)
10. Polka Dots and Moonbeams (04:38)
DODATKOWE INFO
Cytat:Do kompresowania plików używany jest WinRAR 6
Starsze wersje mogą pokazywać błąd przy rozpakowywaniu.
DOWNLOAD
Kod:
https://TwojPlik.to/H59UAM-MO5I3O-CKIT6T-JERN1H/
https://pobieraj.to/mpqgmu-xgyjal-d7zgae-jfy1ld/
https://uploady.io/ak8u8a3l8coa
https://wrzuta.net/file/O4PWBEVY5YZP0HEJMGMW/
