52 minut(y) temu
Marianna Wróblewska - Sound of Marianna Wróblewska (2016) [FLAC]
![[Obrazek: yat4ng88dld2.jpg]](https://i.ibb.co/Zpz0vY8B/yat4ng88dld2.jpg)
INFO
Artist: Marianna Wróblewska
Album: Sound of Marianna Wróblewska
Year: 2016
Genre: Vocal Jazz
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 39:22
Size: 208 MB
TRACKLIST
01. I'll Be Seeing You (03:30)
02. Lover Come Back To Me (02:59)
03. Don't Explain (04:21)
04. My Funny Valentine (03:32)
05. Lover Man (05:36)
06. And The Forest (03:30)
07. I Don't Want To Sleep (03:41)
08. Sell Me To The Wind (04:44)
09. The Slowed Down Movie (03:59)
10. Until You Were Gone (03:30)
DODATKOWE INFO
DOWNLOAD
![[Obrazek: yat4ng88dld2.jpg]](https://i.ibb.co/Zpz0vY8B/yat4ng88dld2.jpg)
INFO
Artist: Marianna Wróblewska
Album: Sound of Marianna Wróblewska
Year: 2016
Genre: Vocal Jazz
Codec: FLAC (16 bits / 44 Khz tracks)
Bitrate: Lossless
Time: 39:22
Size: 208 MB
TRACKLIST
01. I'll Be Seeing You (03:30)
02. Lover Come Back To Me (02:59)
03. Don't Explain (04:21)
04. My Funny Valentine (03:32)
05. Lover Man (05:36)
06. And The Forest (03:30)
07. I Don't Want To Sleep (03:41)
08. Sell Me To The Wind (04:44)
09. The Slowed Down Movie (03:59)
10. Until You Were Gone (03:30)
DODATKOWE INFO
Cytat:Do kompresowania plików używany jest WinRAR 6
Starsze wersje mogą pokazywać błąd przy rozpakowywaniu.
DOWNLOAD
Kod:
https://TwojPlik.to/DKXNJP-S0SA3T-IC7WBC-H745SK/
https://pobieraj.to/wbdipr-lmsq7d-tz64gt-wrbtqh/
https://uploady.io/4dyfc4zw4sq1
https://clicknupload.click/gkwmo42s0f0t
https://wrzuta.net/file/5LPO6Y8F8MD51123996I/
