Otrzymaliśmy 46% naszego celu ..

Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!
Ocena wątku:
- 0 głosów - średnia: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
Kupno domu
|
Grupa: Użytkownik
Liczba postów: 687
Liczba wątków: 482
Reputacja:
0
Hej, chciałabym się przeprowadzić z naszego mieszkania do domu w Krakowie. Jednak sama całkowicie nie znam się na załatwianiu formalności i całym procesie, dlatego potrzebuję dobrego biura nieruchomości, które jest niezawodne. Znajoma polecała mi biuro abcdom, podobno pracują tam sami profesjonaliści, którzy potrafią zadbać o potrzeby klienta. Co myślicie, korzystaliście kiedyś z ich pomocy?
Grupa: Reklamowiec
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Reputacja: 0
Ta reklama nie jest widoczna dla użytkowników Premium oraz Wspierający, VIP, Sponsor, Inwestor .
Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!
Liczba postów: 206
Liczba wątków: 4
Reputacja:
0
Ja polecam biuro www.evertis.pl/ Mają nie tylko biuro nieruchomosci ale tez wyceny. Skorzystalam z tej opcji jak chcialam sprzedac mieszkanie odziedziczone po babci
Grupa: Bywalec
Liczba postów: 1,852
Liczba wątków: 44
Reputacja:
0
Ogólnie to też chcę niedługo kupić mieszkanie i sprawdzam różne oferty takie jak https://real-escape.pl/wpis/hb1820 żeby znaleźć coś fajnego jednak to co zauważyłem w obecnych czasach to to, ze mieszkania staja sie coraz drozsze. Nie mam pojecia czym to jest spowodowane ale chyba bardziej sie oplacalo kilka lat temu kupowac mieszkania...
Grupa: Bywalec
Liczba postów: 1,143
Liczba wątków: 5
Reputacja:
0
Jeśli chodzi o wybór dewelopera to warto też rzucić okiem na propozycje, które w swojej ofercie ma immobilia: https://immobilia.com.pl/ . Jest to znana firma z siedzibą w Lublinie. Myślę, że spodobają się Wam ich inwestycje.
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 0
Reputacja:
0