Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
DTS Dolby Certification 4k Media Player
Egreat was founded in 2006 with a mission of providing high quality products and services to the customers worldwide. We are a national high technology company and the member of DTS & Dolby in the audio & video industry for over 10 years.
With its Strong R&D Strength, advanced manufacturing line, professional sales team and high-efficiency aftersales system, we have rapidly evolved into a leader in the multimedia player industry and been recognized as a reliable supplier for many international buyers.
Egreat accumulated rich experience on Linux and Android system development, who are the world's first RTD1185 chipset product manufacturer and one of the most important strategic partners in various chipset manufacturers such as Sigma, Realtek, Hisilicon, Amlogic, Allwinner, Rockchip, Mstar etc.
With special emphasis on the East Asia, European and North America markets, all of our products with CE FCC RoHS certified and DTS Dolby Licence.
People all over the world are welcome to grow up together with Egreat!
Design DeptMarketing DeptMolding & Injection House
Production LineQC LineR&D Dept.DTS Dolby Certification 4k Media Player
website2:http://www.egreattvbox.com/
Odpowiedz

Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas

Nedds24.pl - Najlepsze Forum i Radio Młodzieżowe na którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim - począwszy od rozrywki, na finansach i polityce skończywszy. Każdy znajdzie tutaj dla siebie swój ulubiony kącik w którym będzie się czuć jak w domu. Dla nas nie ma tematów tabu. Porozmawiasz w kulturalny sposób o czym tylko chcesz i dzięki nam poznasz wiele wartościowych osób. Zapraszamy wszystkich którzy mają szeroki zakres zainteresowań i chcą o wszystkim co ciekawe rozmawiać do woli. Jest to forum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, którzy internet traktują nie tylko jako miejsce spotkań, ale także jako źródło wiedzy i wymiany poglądów.

Szybkie linki

Reklama