Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Is it a good idea to buy stocks before dividends?
Is it a good idea to buy stocks before dividends?
Some investors may tend to buy shares of a company a short period of time before the date of the dividend distribution, so that they can obtain a percentage of those profits, but in order for the investor to guarantee that he will receive a share of the profits, he must buy the shares no less than three days from the date of the distribution. Dividends: If he buys the shares one day before the specified date, he will not receive a share of the profits from this payment, and must wait until the next payment of dividends.
الشركات التي توزع أسهم منحة 2023
It is worth noting that most of the shares of companies that distribute dividends in the Saudi market often rise in price before the due date for dividend distribution, and this is due to investors’ rush to buy certain shares knowing that they will receive a percentage of the dividends if they buy the shares before the specified date, and therefore they Willing to buy stocks at a higher price, which causes stock prices to rise before the ex-dividend date.
Odpowiedz

Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas

Nedds24.pl - Najlepsze Forum i Radio Młodzieżowe na którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim - począwszy od rozrywki, na finansach i polityce skończywszy. Każdy znajdzie tutaj dla siebie swój ulubiony kącik w którym będzie się czuć jak w domu. Dla nas nie ma tematów tabu. Porozmawiasz w kulturalny sposób o czym tylko chcesz i dzięki nam poznasz wiele wartościowych osób. Zapraszamy wszystkich którzy mają szeroki zakres zainteresowań i chcą o wszystkim co ciekawe rozmawiać do woli. Jest to forum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, którzy internet traktują nie tylko jako miejsce spotkań, ale także jako źródło wiedzy i wymiany poglądów.

Szybkie linki

Reklama