Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
firma
#1
Hej, moja firma się rozwija, więc myślę o zatrudnieniu pracownika. Nie znam się niestety na dokumentacji do tego potrzebnej. W związku z tym myślę o wynajęciu firmy, która się tym zajmie. Polecono mi Ofi-Detal, dużo przedsiębiorców jest z ich zadowolonych. Co myślicie?
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
No na pewno to dobry kierunek Uśmiech bo samemu to ciezko firme ogarnac tak naprawde. My korzystamy tez teraz z mozliwosci faktoringu ktora ulatwia nam obroty i daje mozliwosci inwestycji w rozwoj firmy.
Odpowiedz
#3
Jeśli mowa o skutecznej rekrutacji to myślę, że warto zainteresować się rozwiązaniami jakie oferuje Extended Tools. Przygotowali gotowe narzędzia HR które można z powodzeniem stosować już na etapie rekrutowania pracowników i dzięki temu skuteczniej dobierać odpowiednie osoby do zespołu także pod względem cech charakteru.
Odpowiedz
#4
Dobra księgowość ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy. Inwestowanie w niezawodne i profesjonalne usługi księgowe, takie jak te świadczone przez Aforti AC, jest niezbędne dla każdego właściciela firmy.
Odpowiedz
#5
Z jakiej formy reklamy korzystacie?

przedszkole bielsko rekrutacja
Odpowiedz
#6